jag släpper dig nu,

ikväll kände jag det
det där som jag så länge velat sätta ord på
men inte vågat

sista tåren föll för dig ikväll,älskling
(förlåt för att jag fortfarande älskar dig)

nu är det nog,
jag orkar helt enkelt inte mer
allt det här måste få ett slut
för du krossar mig, älskade
du ger mitt hjärta blåmärken av alla hårda ord

men hör du det nu,
JAG KLARAR INTE MER
jag ska sätta stopp för dig nu
jag ska radera dig,

jag ska sluta läsa dina sms om och om igen
jag ska sluta komma ihåg din röst som får mig varm i kroppen
jag ska sluta bli glad av att höra ditt namn
jag ska sluta komma ihåg dina vackra grönblå ögon
jag ska sluta prata om dig tills folk spyr
jag ska sluta tänka på dig innan sömnen bryter ut
jag ska sluta viska ditt namn, när allt är mörkt och svart
jag ska sluta sjunga den barnsliga låten som alltid får mig att tänka på dig
jag ska sluta bry mig om dig
och framför allt ska jag sluta minnas

för jag ska vara lycklig nu


och jag ska inte misslyckas


Kommentarer
Postat av: Bang

Finns här <3

2009-12-08 @ 20:43:13
Postat av: R e b e c c a

sv: Va bra :) Min med! ^^

2009-12-09 @ 05:36:40
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; haha & nu ska jag äta pizza (a)

2009-12-09 @ 17:45:55
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: Sabine

Om du vill prata så finns jag här <3

2009-12-10 @ 21:17:06
URL: http://sabinewesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0