har du nånsin?

har du nånsin älskar någon så mycket att det fått dig att gråta?
har du försökt med dom rätta orden, men dom vägrar komma ut rätt?
har du nånsin behövt någon så mycket att du inte kan somna på kvällen?
har du det?

har du nånsin varit så förälskad
så jävla förälskad
att du gör vad som hellst
(VAD SOM HELST!)
för att få honom att förstå

har du nånsin haft någon dom bokstavligt talat
slitit ut ditt hjärta och sedan stampat på det
du har gjort vadsomhelst (ja,ja)
för att få honom att känna samma sak

har du nånsin sökt efter orden
som träffar just hans hjärta rätt
utan att veta vad du ska säga
åtminstone inte vart du ska börja

har du nånsin funnit kärleken
du drömt om hela livet?
du gör nästan vadsomhelst
bara för att få kolla in i hans ögon en kort sekund

vad ska jag göra för att få vila i dina armar
vad ska jag göra för att få flytta in i ditt hjärta?
vad ska jag göra
för att få dig att förstå
hur mycket jag behöver dig här bredvid mig

har du nånsin älskar någon så mycket attt det fått dig att gråta?
har du försökt med dom rätta orden, men dom vägrar komma ut rätt?
har du nånsin behövt någon så mycket att du inte kan somna på kvällen?

har du nånsin älskar någon, som inte älskat dig tillbaka?
har du en aning om hur ont det gör?
har du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0