kärlek är bara för andra

snälla kan jag få gömma mig i dina ögon?
ta hand om mig, älska mig, bädda in mig i dina
ögonfransar & lägg dina ögonlock över mig som
ett täcke.

-Hur mår du?
-Vet inte.
-Varför vet du inte?
-För jag vågar inte känna efter.


Alla ben bryts av
någondu
gör tusen nålar
om mitt hjärta,
i samma sekund
tog tiden slut och
evigheten började.


-Jag tycker om dig,
jag blir glad av din
röst, inte för att jag är
är kär eller så.

-Ha inga förhoppningar
bara.

(dö)

du satte rosa ludd i min hals
nu kvävs jag
över mina ögon
ritade du hjärtan av mascara
nu är jag blind

du skrek kärlek för högt
nu är jag döv


förlåt för att jag älskar dig
jag är inte kär jag är inte kär


(nej)

och när jag ser
dig vill jag bara
gråta.
för du är så
vacker.
så jag vet
inte vad.
och när jag är med dig
drar jag tillbaka klockan
två timmar
jag tycker inte tiden är
så viktig när vi är tillsammans
men det tyckte du.

(fan)
men vet du?
du gjorde så jag
glömde bort vitsen
med att

le.

och nu tittar du
ner på mig där jag
sitter och försöker
se

söt ut
bakom tårdränkta
ögon.


Kommentarer
Postat av: hannah

Haha okej :D Men det är bara att fortsätta köra på ;) jag spelar fotboll :D Så det är ganska mkt nu... Går fotbollsgymnasium nu med ^^ Så spelar fotboll 6 dagar i veckan, tränar totalt 7ggr i veckan :P hehe

2009-11-13 @ 18:41:45
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0