dålig uppdatering

Har vart väldigt dålig på att uppdatera idag. Men sanningen är att jag har vart helt död hela dagen, och typ legat i sängen och halv sovit. Men så drog jag iaf till Bianca en stund förut, skulle egentligen bara hämta mina leggins där men det blev att vi drog till maxi och köpte godis, illa, illa.. Fastnade där ett tag tills jag blev trött och ville hem, men innan jag drog hem så träffade jag Sabine och Jonas och stod ute och tjatade med dom i 1timma eller vad det va.  Nu är jag iaf äntligen hemma igen och ska snart lägga mig i sängen och sätta på en film eller något att somna till.. skönt.

Imorgon har jag bestämt att jag ska städa, fick den känslan nu när jag kom in i rummet faktiskt, är roligare att komma hem till en snyggt och mysigt rum än ett stökigt! Så det blir det nog att göra imorgon, sen kanske kidnappa pappas bil och åka till farmor och farfar för att ta en fika?  Får se hur morgondagen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0