Halloj

Jag är verkligen kass på de här men blogg. Det går ju i perioder typ. Ibland skriver man varje dag flera gånger om dagen, och sen finns det perioder som man inte skriver alls på. Perioderna jag inte skriver alls på känns längre än perioderna jag skriver på :P haha. Aja, så kan det vara ibland, de här med bloggandet kanske inte är min grej?
iaf.. Sitter hemma och myser med Izor nu, ska alldeles strax gå och lägga mig ska ju försöka komma upp I TID imorgon för en gångs skull. Brukar nämnligen alltid ligga och dra mig in i det sista så tillslut är det bara att gå upp slänga på sig kläder och gasa iväg till jobbet.. Så ska försöka att hinna med en kaffe imorgon så jag vaknar till. Önska mig lycka till ;)
Ska även flytta till Trollhättan snart. För er som inte visste de. En 3:a på kungsgatan mitt på torget med Totte och Robin. Ser verkligen fram emot det men fan va jobbigt att flytta.. igen.. Va ju ändå inte så länge sen jag flyttade. Den biten suger verkligen !! Men de är en SKIT fin lägenhet och stor så det blir nog jätte bra får vi hoppas på.
Nu står sängen på schemat. nattinatti

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 09:17:32
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0