Då va man hemma igen

Så, nu har jag kommit hem igen, är skit trött idag igen vilket faktiskt är bra ju :)  Lättare att somna då ;D
Nu har jag även bestämt mig för att ta tag i träningen igen, så jag och Bianca hade tänkt att dra och träna imorgon. Ska ringa henne nu och se vad det blir för något, om vi ska köra gym eller om vi ska dra på pass. Är jävligt sugen på spinning och s-core. Får se om de finns några sånna pass imorgon :) Sen har jag även och tänkt köpa sånna där skor som dom visar på reklamen, dom som tränar rumpan och benen. Tänkte att dom kunde vara bra att jobba i, ta promenader med izor och även träna i. Kanske man kan få en sån rumpa tillslut? haha. Är ett tag kvar tills dess men nångång kanske :)

Nej nu får jag ringa Bianca och se vad hon känner för att träna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0