Fredag!!

Wohoow, fick en kommentar på förra inlägget att jag skulle skriva lite oftare!  de är ju lite roligt faktiskt, någon som läser min blogg haha, trodde jag nästan inte längre med tanke på hur sällan jag skriver och tycker väl inte jag är så där super bra på att skriva överhuvud taget, menmen, får försöka göra detta ;) höhö
Iaf.. Idag har jag vart hos Farmor och farfar, fikat lite och sånt där. Dom fick reda på "den stora nyheten" idag också. som jag skriver ut här lite senare när allt är med officiellt osv :) Sen så drog jag hem till syster min käkade lite mat och snackade lite skit. Måste ju säga att hon är förbannat duktig på att laga mat iallafall! idag bjöds de på lasange, mumma som sagt!
Nu håller jag på att städa här hemma för det ser ju ut som ett bombnedslag typ.. Men störande bara att vi inte har några damsugspåsar och den vi har är full så de får jag väl fixa imorgon.. Damsuga alltså..
Nej får väl fortsätta med de sista nu så de blir gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0