hejje

Nu va de förbannat länge sen jag skrev här igen. Kanske jag börjar nu? som jag sagt 1 miljard gånger. Men den risken är nog ganska liten. Glömmer alltid av att blogga så.  yeye
Har hänt en hel del sen sist.
Jag har flyttat till Trollhättan
jag har haft ett år med Totte (fan va tiden går fort!!)
jag har blivit av med jobbet.
Och sen har det hänt en sak till men som jag inte riktigt vill säga än, men som kommer ut på ena eller andra sättet så småningom ändå ;)
Förövrigt är jag SJUKT hungrig just nu.. Väntar på att maten ska bli klar vilket jag hoppas att den blir snart för jag dööööör snart!! :O

Kommentarer
Postat av: Issa

JAG TYCKER ATT DU SKA SKRIVA LITE OFTARE. :)

2011-01-13 @ 11:52:38
Postat av: Bang

:O Tell me!

2011-01-17 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0